21 Ocak 2013 Pazartesi

MAOL Ders Modülleri

Web Programcılığı Yandex.Metrica

A ğ   T e m e l l e r i

 Ağ Temelleri
 Bakır Kablolar
 LAN Kablolama
 TCP / IP ve IP Adresleme
 Sistem Güvenliği


A ç ı k   K a y n a k   İ ş l e t i m   S i s t e m i

 Açık Kaynak İşletim Sistemi - 1
 Açık Kaynak İşletim Sistemi - 2
 Açık Kaynak İşletim Sistemi - 3


G r a f i k   v e   A n i m a s y o n

 Görüntü İşleme - 1
 Görüntü İşleme - 2
 Animasyon Düzenleme - 1
 Animasyon Düzenleme - 2


I n t e r n e t   P r o g r a m c ı l ı ğ ı

 Internet Programcılığı - 1
 Internet Programcılığı - 2
 Internet Programcılığı - 3
 Internet Programcılığı - 4
 Internet Programcılığı - 5


W e b   T a s a r ı m ı   v e   P r o g r a m l a m a

 HTML - 1
 HTML - 2
 Web Tasarım Editörü - 1
 Web Tasarım Editörü - 2
 Web Tasarım Editörü - 3
 Web Tasarım Editörü - 4
 Etkileşimli Web Uygulamaları - 1
 Etkileşimli Web Uygulamaları - 2
 Etkileşimli Web Uygulamaları - 3
 Etkileşimli Web Uygulamaları - 4


Veritabanı Programcılığı

A ğ   T e m e l l e r i

 Ağ Temelleri
 Bakır Kablolar
 LAN Kablolama
 TCP / IP ve IP Adresleme
 Sistem Güvenliği


G ö r s e l   P r o g r a m l a m a

 Kurulum ve Gereklilikler
 Arayüz Hazırlama
 Kod Parçaları
 Komutlar
 Yardımcı Kodlar
 Hata Giderme
 Veritabanı ile Programlama
 Internet Uygulamaları


N e s n e   T a b a n l ı   P r o g r a m l a m a

 Nesne Tabanlı Programlama - 1
 Nesne Tabanlı Programlama - 2
 Nesne Tabanlı Programlama - 3
 Nesne Tabanlı Programlama - 4
 Nesne Tabanlı Programlama - 5
 Nesne Tabanlı Programlama - 6


V e r i t a b a n ı

 Veritabanı Planlama
 Tablolar
 Sorgular
 Formlar ve Raporlar
 Makrolar
 Kaynak Dosyalar
 Güvenlik
 Ağ Veritabanı Kurulumu
 Ağ Veritabanı Planlama
 T - SQL
 Veri Bütünlüğü
 Veritabanı Yönetimi
 Veritabanı Yardımcı İşlemleri

Bilgisayar Teknik Servisi


A ğ   T e m e l l e r i

 Ağ Temelleri
 Bakır Kablolar
 LAN Kablolama
 TCP / IP ve IP Adresleme
 Sistem Güvenliği


A ç ı k   K a y n a k   İ ş l e t i m   S i s t e m i

 Açık Kaynak İşletim Sistemi - 1
 Açık Kaynak İşletim Sistemi - 2
 Açık Kaynak İşletim Sistemi - 3


B i l g i s a y a r l ı   D e v r e   T a s a r ı m ı

 Bilgisayarla Devre Çizimi ve Simülasyonu
 Bilgisayarla Baskı Devre Çizimi


E l e k t r o n i k   U y g u l a m a l a r ı

 Lehimleme ve Baskı Devre
 SMD Elemanlar ve Çipsetler
 Güç Kaynağı
 SMPS Güç Kaynağı
 Tümleşik Devreler
 Aritmetik Devreler
 Flip - Flop
 Sayıcılar
 Kaydediciler
 Transistör ve FET
 İşlemsel Yükselteç
 Osilatör
 Haberleşme Teknikleri


E n d ü s t r i y e l   K o n t r o l

 Röle
 Yarı İletken Elemanlar
 Sensör ve Transduser
 DA - AD Dönüştürücüler
 Motorlar


M i k r o d e n e t l e y i c i l e r

 Mikrodenetleyici - 1
 Mikrodenetleyici - 2
 Mikrodenetleyici - 3


S i s t e m   B a k ı m   v e   O n a r ı m ı

 Bakım Onarım - 1
 Bakım Onarım - 2
 Arıza Giderme - 1
 Arıza Giderme - 2
 Arıza Giderme - 3
 Arıza Giderme - 4
 Arıza Giderme - 5
Ağ İşletmenliği


A ç ı k   K a y n a k   İ ş l e t i m   S i s t e m i

 Açık Kaynak İşletim Sistemi - 1
 Açık Kaynak İşletim Sistemi - 2
 Açık Kaynak İşletim Sistemi - 3


A ğ   G ü v e n l i ğ i
 Ağ Güvenliği (Donanım)
 Ağ Güvenliği (Yazılım)


A ğ   S i s t e m l e r i   v e   Y ö n l e n d i r m e

 Ağ Temelleri
 Bakır Kablolar
 LAN Kablolama
 TCP / IP ve IP Adresleme
 Sistem Güvenliği
 Optik Kablolama
 WAN Kablolama
 Kablosuz Ortam
 Ethernet
 Yönlendirme Temelleri
 Alt Ağlar
 TCP / IP Taşıma ve Uygulama Katmanı
 Yönlendiricilere Giriş
 Yönlendirici Yapılandırma
 Cihazlara Bağlanma
 ROS Yönetimi
 Yönlendirme
 Yönlendirme Protokolleri
 TCP / IP Kontrol Mesajları
 Temel Yönlendirici Sorunları
 TCP / IP İletim Katmanı
 Erişim ve Denetim Listeleri


E - P o s t a   S u n u c u

 E-Posta Sunucu - 1
 E-Posta Sunucu - 2
 E-Posta Sunucu - 3
 E-Posta Sunucu - 4
 E-Posta Sunucu - 5
 E-Posta Sunucu - 6


S u n u c u   İ ş l e t i m   S i s t e m i

 Sunucu İşletim Sistemi - 1
 Sunucu İşletim Sistemi - 2
 Sunucu İşletim Sistemi - 3
 Sunucu İşletim Sistemi - 4
 Sunucu İşletim Sistemi - 5
 Sunucu İşletim Sistemi - 6


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder